Со лудилото на 2020/21 година зад нас, 2022 година се подготвува да биде „нов почеток“ за многумина.

Прашината се таложи, и на пазарот почнаа да се појавуваат многу можности. Настаните во живо почнаа да се враќаат, а различните промени во животниот стил си добија свое влијание на трендовите на купување.

По истражувањето, откривме дека ова се врвните трендови за 2022 година во доменот на промотивни производи:

1. Одржливи и еко-пријателски производи

И покрај тоа што КОВИД-19 предизвика застој во глобалната борба против отпадот, сè уште ќе има голем тренд кон одржливи производи во иднина.

Сега има уште повеќе опции достапни со сите видови производи. Тоа е добро за планетата и Вашиот маркетинг.

Чашите и шолјите за кафе и пијалоци за повеќекратна употреба сè уште ќе бидат врвни репрезенти. Ќе има и тренд пластичните производи да се заменат со еколошки материјали како бамбус, дрво, оризова лушпа или картон.

               

 

 

 

 

 

 

 

2. Безжични производи

Откако ќе се префрлите на wireless, не се враќате назад. Всушност, можеби немате многу избор сега кога многу од производителите на телефони почнаа да ги отстрануваат помошните порти на нивните нови телефони.

Деновите на заплеткани кабли и болката од случајно исклучување на кабелот кога најдобриот дел од песната ќе почне, ќе бидат минато.

Безжичното полнење исто така станува сè попопуларно. Не само што е одлична можност да го изложите вашето лого, туку е и исклучително погодна варијанта и добро функционира на јавни места.

3. Украсени брендови на мало

Потрошувачите почнуваат да го фаворизираат квалитетот пред квантитетот. Ова вклучува промена кон признати малопродажни брендови.

Придобивката од ко-брендирањето на стоката е тоа што им дава на примателите моментална перцепција на вредноста на производот и на тој начин остава поволен впечаток за вашиот бренд и компанија.

Се повеќе и повеќе брендови стануваат достапни во промотивниот простор, вклучувајќи ги Moleskine, BLUNT, Pierre Cardin, Titleist, LAMY, Nike, Parker, Waterman и многу повеќе.

4. Производи за на отворено

Откако бевме заробени во затворен простор дел од 2020 и 2021 година, а повеќето патувања во странство беа ограничени или забранети, локални патувања и експедиции навистина го достигнаа својот подем.

Што значи тоа? Повеќе луѓе кампуваат, пешачат и се упатуваат кон плажата.

Така, производите што се користат во овие прилики забележуваат пораст на популарноста. Практичните производи се користат и се гледаат, повеќе од било кога – па ако можете да дадете нешто од ова, ќе видите позитивни резултати.

6. Производи за работа од дома

Иако повеќето сега се вратија во канцеларијата, ќе има пораст на компании кои нудат поголема флексибилност околу работата од дома. Овој тренд веќе беше во движење, но пандемијата значително го засили.

Меѓутоа, со вработените кои се оддалечени еден од друг, ќе биде уште поважно да останете поврзани. Еден од најдобрите начини да го направите ова е преку промотивните материјали. Имавме многу барања за велнес пакети или комплети за подарок кои вклучуваат ставки како што се:

 

  • Шолји за кафе
  • Брендирани пенкала
  • Тетратки
  • Печатени маици

Иако и 2021 година беше предизвик за сите, во новата 2022 година, НИЕ веруваме дека ќе се појават можности да се истакнете и да се развиете во Вашиот бизнис и целна демографија.

 

Во NOVA OFFICE, ние сме промо експерти, секогаш со прст на пулсот за најновите трендови и најактуелните производи.

Контактирајте не’ денес за некои предлози за производи или помош при нарачување промотивна стока со вашето лого.